Menu

stasibanner

Θα προστατέψουμε τη Ρεματιά με κάθε κόστος

 

 Την Παρασκευή 22.9. εκδικάστηκε στο Διοικητικό Πρωτοδικείο, η πολύ σοβαρή υπόθεση για την προστασία της Ρεματιάς, της ανάκλησης δηλαδή της άδειας λειτουργίας του καταστήματος υπεραγοράς του Μαρινόπουλου και νυν Σκλαβενίτη, στην Γυφτοπούλου. Μια «αμαρτωλή» ιστορία που «σέρνεται» στην πόλη από το 1981.
Βασική προεκλογική δέσμευση της σημερινής αριστερής Διοίκησης του Δήμου ήταν και παραμένει η προστασία της Ρεματιάς από κάθε καταπάτηση και η πλήρης εφαρμογή του σχετικού Π.Δ. Άλλωστε και το Π.Δ. υπήρξε αποτέλεσμα των αγώνων και των κινητοποιήσεων των κατοίκων της πόλης στις οποίες πρωτοστάτησαν τα σημερινά στελέχη της Διοίκησης.
Έτσι ο Δήμος, με απόφαση αρχικά της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής τον Ιούνιο και μετέπειτα τον Ιούλιο, με απόφαση του Δημάρχου, ανακάλεσε την παράνομη άδεια λειτουργίας του Μαρινόπουλου και νυν Σκλαβενίτη, στην οδό Γυφτοπούλου 17, δίπλα στην Ρεματιά. Η άδεια λειτουργίας είχε εκδοθεί παράνομα το 2012 διότι το κατάστημα βρίσκεται στη Β ζώνη προστασίας (και ένα μικρό τμήμα στην Α) στην οποία απαγορεύεται ρητά η λειτουργία σούπερ μάρκετ.
Εναντίον των 2 αποφάσεων που ανακαλούσαν την παράνομη άδεια, η εταιρεία Σκλαβενίτης ξεκίνησε δικαστική διαμάχη και άσκησε αφενός Προσφυγή ενώπιον του Τριμελούς Πρωτοδικείου Αθήνας και ταυτόχρονα αφετέρου Αίτηση Αναστολής, για την αναστολή εκτέλεσης των 2 ανακλητικών αποφάσεων. Επιπλέον ζήτησε και πέτυχε την έκδοση Προσωρινής Διαταγής, μέχρι τη συζήτηση της Αίτησης Αναστολής.
Στην εκδίκαση της υπόθεσης την Παρασκευή, κατέθεσε ως μάρτυρας ο Δήμαρχος, ο οποίος εξήγησε με αναλυτικό και πειστικό τρόπο, τόσο τους κινδύνους που εγκυμονεί μια τέτοια χρήση μέσα στη Ρεματιά όσο και τον κραυγαλέα παράνομο τρόπο με τον οποίο η προηγούμενη διοίκηση είχε εκδόσει αυτή την άδεια. Εξήγησε επίσης ότι μία άδεια λειτουργίας είτε έχει τις νόμιμες προϋποθέσεις και εκδίδεται είτε δεν έχει και δεν εκδίδεται. Έκδοση υπ' όρους και με ορισμένη χρονική διάρκεια δεν προβλέπει ο νόμος. Εξήγησε επίσης ότι αν τελικά ελευθερωθεί ο χώρος, εκτός άλλων θα αρχίσει να υλοποιείται και το πάγιο αίτημα των κατοίκων της περιοχής, για σύνδεση μέσω πεζόδρομου με την κεντρική πλατεία.
Η Σκλαβενίτης επικαλείτο συνεχώς ότι θα χάσουν τη δουλειά τους 20-25 εργαζόμενοι ελπίζοντας ότι με αυτό το επιχείρημα, στην εποχή της οικονομικής κρίσης, μπορεί να επηρεάσει το Δικαστήριο. Παρόλα ότι εμμέσως πλην σαφώς έχει αποδεχθεί και ότι η χρήση της απαγορεύεται και ότι έχει επιχορηγηθεί με το τεράστιο ποσό των 475.000.000 ευρώ προκειμένου να αντιμετωπίσει τα προβλήματα μετάβασης από τη Μαρινόπουλος στην Σκλαβενίτης. Άλλωστε δεν χρειάζεται να κλείσει αλλά να μεταφέρει το κατάστημά της σε περιοχή του Χαλανδρίου που επιτρέπεται.
Η έκδοση της απόφασης αναμένεται τις προσεχείς βδομάδες και θα είναι σημαντική. Γιατί αν μεν απορριφθεί η Αίτηση Αναστολής, θα κλείσει ο δρόμος οριστικά και αμετάκλητα σ'όλες τις παράνομες χρήσεις της Ρεματιάς. Αν όμως παρ' ελπίδα γίνει δεκτή, τότε θα ανοίξει ο δρόμος σ'όλες τις παράνομες χρήσεις, μέσω ανάλογων Αιτήσεων Αναστολής, να διαιωνίζουν την παρανομία τους επ' άπειρο. Ελπίζουμε τελικά ότι η Δικαιοσύνη θα περιφρουρήσει τη νομιμότητα και την προστασία της Ρεματιάς.

Διαβάστε περισσότερα...

Έγκρίθηκε από τον ΟΑΣΑ το νέο πλάνο της δημοτικής συγκοινωνίας

Εγκρίθηκε από τον ΟΑΣΑ η τροποποίηση των υφιστασμένων δρομολογίων που το δημοτικό συμβούλιο είχε ψηφίσει τον Νοέμβριο του 2016. Μετά από αυτό ανοίγει ο δρόμος της τελευταίας εκκρεμότητας που υπήρχε για την έκδοση των πινακίδων κυκλοφορίας των 4 νέων λεωφορείων και την δημιουργία μιας νέας πραγματικότητας στην δημοτική συγκοινωνία της πόλης.

Διαβάστε περισσότερα...

Για τη διοικητική αποβολή του ΠΑΚ

Πριν από μετρικούς μήνες το φθινόπωρο του 2016 το ΔΣ πήρε απόφαση για την διοικητική αποβολή του σωματείου ΠΑΚ από δημόσιο χώρο που αυτό χρησιμοποιούσε.

Διαβάστε περισσότερα...

Σε αδιέξοδο το πρόγραμμα του ΥΜΕΠΕΡΑΑ για την διαχείριση αποβλήτων

Στις 12/6 το επιχειρησιακό πρόγραμμα ΥΜΕΠΕΡΑΑ (Υποδομές Μεταφορών Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη)  εξέδωσε την πρόσκληση για το έργο "Δράσεις Διαχείρισης Αστικών Αποβλήτων" συνολικού προϋπολογισμού 273εκ . Στην παρούσα φάση δικαιούχοι ήταν και οι δήμοι και οι ΦΟΔΣΑ (Φορείς Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων).

Η ανταπόκριση των ΟΤΑ ήταν σημαντική και κατατέθηκαν συνολικά πάνω από 130 προτάσεις οι περισσότερες από την επαρχία καθώς η μη επίλυση των ζητημάτων χρήσεων γης για οικόπεδα σε πολεοδομικά συγκροτήματα όπως της πτρωτεύουσας καθιστά εξαιρετικά δύσκολο όχι την συμμετοχή στο πρόγραμμα αλλά εν γένει ... τό ίδιο το πρόγραμμα διαχείρισης αποβλήτων ενός δήμου του λεκανοπεδίου.

Διαβάστε περισσότερα...

Η ΕΥΔΑΠ και τα χιλιάδες € που άδικα πλήρωνε ο δήμος σε αυτήν για χρόνια

Τον Οκτώβρη του 2014, ενδιαμέσως κλήσεων σε εισαγγελικά γραφεία, επεισοδίων στον καταυλισμό,  και σύνταξης προυπολογισμού η διοίκηση παρατήρησε ότι κάποιο από τα εκατοντάδες ρολόγια της ΕΥΔΑΠ είχε μια ..περίεργη συμπεριφορά. Εγραφε λογαριασμούς εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.

.

Με επιμέλεια του ανιδημάρχου καθαριότητας  βρέθηκε αυτό το ρολόϊ να είναι εκτός ορίων του δήμου. Ανήκε στην Αγία Παρασκευή!!!. 

Σαν να μην έφθανε αυτό αποδείχθηκε ότι το συγκεκριμένο ρολόι ανήκε μεν στο δήμο Χαλανδρίου πριν την αλλαγή των συνόρων των δήμων κάπου στη δεκαετία του 1980 αλλά εξυπηρετούσε τους κατοίκους της εκτός σχεδίου περιοχής του Έθνους πριν κατασκευαστεί η Αττική οδός.

Ακόμη χειρότερα φαίνεται ότι ο δήμος είχε από το 2005 παραδώσει το δίκτυο στην ΕΥΔΑΠ χωρίς να έχουν βρεθεί μέχρι στιγμής τα απραίτητα έγγραφα που αγνοούνται...

Φαίνεται ακόμη ότι ο δήμος είχε εντάξει οφειλές από το ρολόι αυτό σε διακανονισμούς ύψους εκατομμυρίων πρός την ΕΥΔΑΠ, διακανονισμούς που αφαιρούνται από την κρατική χρηματοδότηση προς τον δήμο. Από τότε ξετυλίχθηκε ένα απίστευτο κουβάρι, απολύτως ενδεικτικό της κατάστασης που παρέλαβε στο δήμο η διοίκηση. Στην πορεία ανακαλύφθηκαν και άλλα δύο ρολόγια για τα οποία ο δήμος δεν έπρεπε να πληρώνει τίποτε από χρόνια.

Για την ιστορία φαίνεται ότι μετά τις διαπραγματεύσεις με την εταιρία αυτό το κουβάρι λύνεται και ο δήμος γλυτώνει τουλάχιστον 780.000 ευρώ μετά την απόφαση της ΕΥΔΑΠ να προχωρήσει σε απαλοιφή των οφειλών αυτών τουλάχιστον για τα έτη από το 2011 ώς το 2016.Το σήριαλ συνεχίζεται...

σημ.του stasi.gr:

Ο Σ. Ρούσος είναι δήμαρχος Χαλανδρίου

Η διαδικασία αυτή του ελέγχου από την αρχή της μέχρι σήμερα διενεργείται από τον σύμβουλο του δημάρχου Κ. Ευθυμίου. 

Η ΕΥΔΑΠ σε συνεδρίαση της 30/5/2016 και με την απόφαση 18932 συμψηφίζει τα όσα περιγράφηκαν πριν δημιουργώντας πιστωτικό(!)  υπόλοιπο 87.000 € για τον δήμο Χαλανδρίου . Την απόφαση της ΕΥΔΑΠ μπορείτε να την δείτε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...

Σχετικά με το δημοσίευμα που αφορά την προχειρότητα των δημοτικών αντιπλημμυρικών έργων στο Πάτημα

Στην οδό Γαρδενίων στο Πάτημα εκτελούνται αυτή την στιγμή αντιπλημμυρικά έργα. Έχοντας σχεδόν ολοκληρώσει την οδό Αριάδνης η εργολαβία που τελεί υπό την επίβλεψη του δήμου Χαλανδρίου είχε ξεκινήσει τις εργασίες στον συγκεκριμένο δρόμο.

 

Η συναρμογή του αντιπλυμμηρικού έργου με τον υφιστάμενο αγωγό της οδού Ηρακλείτου υποχρεώνει σε σύνδεση «μέσα» στο ενεργό πλάτος της κεντρικής αυτής αρτηρίας. Η διαχείριση της κίνησης, που προφανώς δεν μπορεί να κοπεί στην Ηρακλείτου, υποχρεώνει την ανάπτυξη σήμανσης προειδοποίησης και εκτροπής της κίνησης. Η σήμανση αυτή υπήρχε στον χώρο - είχαν τοποθετηθεί μπλόκια τύπου NewJersey ως έπρεπε.

 

H οδός Γαρδενίων  λόγω της φύσης της εργασίας που θα πραγματοποιούνταν  θα παρέμενε κλειστός.  Όμως λόγω του μεγάλου όγκου  της νεροποντής η σήμανση παρασύρθηκε και πρακτικά δεν υπήρχε κάτι να σημαίνει ικανοποιητικά την ασυνέχεια του οδοστρώματος στο συγκεκριμένο σημείο. Να σημειωθεί ότι είχε γίνει η διάστρωση του αμμοχάλικου αλλά δεν είχε προλάβει να πραγματοποιηθεί η συμπύκνωσή του που είχε προγραμματιστεί, με αποτέλεσμα να υπάρξει αναβαθμός με τα συγκεκριμένα αποτελέσματα.

Τα συνεργεία του εργολάβου βρίσκονταν στον χώρο και βοήθησαν τον απεγκλωβισμό του οχήματος. Η Τεχνική Υπηρεσία  είναι σε επικοινωνία με τον οδηγό του οχήματος και το αυτοκίνητο θα το εξετάσει εμπειρογνώμονας τις επόμενες ημέρες. Να σημειωθεί ότι το "πρόχειρο"  έργο είναι ασφαλισμένο και για ότι πιθανόν προκύψει από τον έλεγχο του οχήματος θα υπάρξει αντίστοιχη αποζημείωση στον ιδιοκτήτη του.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι όσοι έζησαν την συγκεκριμένη νεροποντή ή αντίστοιχες στην περιοχή γνωρίζουν πολύ καλά το πόσο σημαντικό γεγονός είναι η θωράκιση του Πατήματος 1 αντιπλυμμηρικά. Μετά την οδό Εστίας , την οδό Αριάδνης η οδός Γαρδενίων  είναι η 3η οδός στο πάτημα που αποκτά τέτοια υποδομή το τελευταίο διάστημα. Η συγκεκριμένη δράση στην περιοχή θα συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά με διάδοχο έργο.

Διαβάστε περισσότερα...

Παρουσίαση του νέου Βιβλίου του Γιώργου Λιερού: "Κοινά, Κοινότητες, Κοινοκτημοσύνη, Κομμουνισμός"

Παρουσίαση Βιβλίου Λιερού ΚοιναΚοιν

Tην Δευτέρα 13/6 στις 20:00 θα παρουσιαστεί στο Αετοπούλειο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Χαλανδρίου(Τομπάζη και Φιλικής Εταιρείας γωνία) το βιβλίο νέο βιβλίο του Γιώργου Λιερού με τίτλο:
 
ΚΟΙΝΑ,ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ,ΚΟΙΝΟΚΤΗΜΟΣΥΝΗ,ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ
Διαβάστε περισσότερα...

Αποδέχθηκε η "Κτηριακές Υποδομές ΑΕ" την προσφορά του οικοπέδου για την ανέγερση του 17ου δημοτικού σχολείου

Αποδέχθηκε το ΔΣ της "Κτηριακές Υποδομές ΑΕ" στην συνεδρίαση που έγινε στις 2/6 την προσοφρά του δήμου Χλανδρίου για την οικοδόμηση του 17ου δημοτικού σχολείου του Χαλανδρίου στην περιοχή του Πατήματος 1 σε ιδιόκτητη έκταση που έχει ο δήμος έκτασης 9 στρ. γνωστό στο  ΟΤ 1116. Με την απόφαση αυτή γίνεται ένα ακόμη βήμα για να καταστεί το απαραίτητο αυτό σχολείο για το Πάτημα πραγματικότητα.

Διαβάστε περισσότερα...

Σημαντική εξέλιξη για ΓΠΣ και Πεύκο Πολίτη: επιστροφή στις χρήσεις γης του 1986

Άρθρο 238  - ΦΕΚ 94Α 27/5/2016

1. Τα άρθρα 14 έως και 33 του ν. 4269/2014 (Α΄ 142) καταργούνται. Από την κατάργηση των ανωτέρω δια- τάξεων και μέχρι την έκδοση του π.δ. που προβλέπεται στην παρ. 1 του άρθρου 15 του ν. 1561/1985 (Α΄ 148), εφαρμόζεται το από 23.2/6.3.1987 π.δ. «Κατηγορίες και περιεχόμενο χρήσεων γης» (Δ΄ 166). 2798 ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ Τεύχος Α’ 94/27.05.2016

Διαβάστε περισσότερα...

Πού και πώς χύνονταν τεράστιες ποσότητες αποβλήτων στην Ρεματιά Χαλανδρίου

Με ποιο τρόπο σε δύο σημεία της ρεματιάς, από τους αγωγούς ομβρίων της οδού Ιωαννίνων και Παπάγου χύνονταν μεγάλες ποσότητες αποβλήτων; Ακολούθα το λύμα, ενίοτε και την μύτη σου.

 

Διαβάστε περισσότερα...